GARANTIJOS IR GRĄŽINIMO SĄLYGOS:
Geriausios kokybės garantija! Garantuojame, greitą aptarnavimą, tai leis lengvai ir greitai tvarkyti visus iškilusius nesklandumus. Su mumis susisieksite paspaudę mūsų el. parduotuvėje esančią skiltį “Kontaktai”.
GARANTIJA:
Visoms prekėms, kurias įsigijote elektroninėje drdtools.lt parduotuvėje, suteikiama gamintojo garantija, kurios sąlygas ir terminus rasite prekių aprašymuose, garantiniuose talonuose arba sužinosite pasikonsultavę su pardavėju.
* Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai.
* Pateikiant prekę garantiniam remontui pakanka turėti pirkimo dokumentą arba užpildytą garantinį taloną.
* SVARBU: Jeigu prekes įsigijote internetu, Jūsų pirkimo dokumentas yra sąskaita faktūra, kurią gavote kartu su preke ir/arba elektroniniu paštu.
GARANTIJA NĖRA TAIKOMA:
* Prekei, kuri buvo mechaniškai pažeista, ardyta ar sąmoningai sugadinta.
* Prekei, kuri buvo naudojama ne pagal paskirtį.
* Prekei, kurios gedimas atsirado dėl kliento kaltės.
* Prekei, kurios gedimas atsirado dėl per aukštos įtampos ar jos šuolių (dėl kliento ar nesant jo kaltės);
* Prekei, kuri buvo remontuota ne specializuotame ir įgaliotame Pardavėjo servise.
* Prekei su pažeistais serijiniais lipdukais, plombomis.
* Prekei, kai neįmanoma identifikuoti jos serijinio numerio dėl pažeidimo ar kitokių veiksnių.
* Prekei, kurios gedimas atsirado dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir kt.), Force majeure (gaisro, potvynio ir kt.) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir kt.)
* Prekei, kurios gedimas atsirado dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų, vabzdžių ir kt.
* Prekei, kuri skirta asmeniniam naudojimui, o buvo naudojama verslo veiklai vykdyti.
* Prekei, jei klientas nepateikė prekės pirkimą-pardavimą iš drdtools.lt parduotuvės patvirtinančio dokumento (kasos kvito, PVM sąskaitos-faktūros, lizingo sutarties ir pan.).
* Prekei, kurios gedimas atsirado dėl neoriginalių, nesertifikuotų priedų, detalių bei medžiagų naudojimo.
* Prekės susidėvinčioms detalėms (laidams, jungtims, akumuliatoriams, laikikliams, anglies šepetėliams, įrankių laikikliams ir kt.).
* Dėl prastos kokybės kuro (detalėms, susijusioms su kuro sistema) naudojimo.
GRĄŽINIMO SĄLYGOS:
* Pirkėjas turi teisę grąžinti prekę galima per 14 kalendorinių dienų nuo jos įsigijimo dienos.
* Grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje, nenaudota ir su visais jai priklausančiais priedais (instrukcijomis, laidais, kabeliais ir kt.)
* Grąžinant prekę būtina pateikti originalų pirkimo kvitą ar sąskaitą faktūrą.
* Pardavėjas atlieka grąžinimą naudodamas tokį patį mokėjimo būdą, kokį Pirkėjas naudojo atlikdamas pradinę mokėjimo operaciją, išskyrus kuomet prekės pristatymo metu pinigai sumokami kurjeriui – šiuo atveju pinigai grąžinami į banko sąskaitą.
* Bankiniu pavedimu pinigai bus grąžinti per 15 kalendorinių dienų nuo prekės grąžinimo. Grąžinama suma tik už prekę, be prekės pristatymo išlaidų.
* Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
* Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka. Už prekės transportavimo kaštus yra atsakingas Pirkėjas.
* Pirkėjas, nusipirkęs prekę bei pastebėjęs, kad ji yra nekokybiška, turi teisę grąžinti tokią prekę mums per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo pristatymo Pirkėjui dienos. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Pirkėjui grąžinami sumokėti pinigai. Jei Pirkėjas pageidauja keisti nekokybišką prekę į naują brangesnę prekę, Pirkėjas sumoka padidėjusios kainos skirtumą.
* Vartotojų įsigytų prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2014m. liepos 22d. Lietuvos Respublikos vyriausybės nutarimu Nr. 738 “Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 697 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo”. Už prekės transportavimo kaštus yra atsakingas Pirkėjas.
* Grąžinant prekę, Pirkėjas pateikia prašymą, kuriame nurodo tikslią užsakymo informaciją: užsakymo numerį, datą, prekės pavadinimą bei modelį, kainą, pristatymo datą bei sąskaitos numerį, į kurį pageidaujama, kad būtų pervesti grąžinami pinigai. Jei pinigus pageidaujama grąžinti ne į pirkėjo, o kito asmens sąskaitą, būtina pateikti pirkėjo išduotą įgaliojimą trečiajam asmeniui priimti grąžinamus pinigus.
* Prekes grąžinti gali tik fiziniai asmenys, juridiniams asmenims papildoma garantija nėra taikoma.
* Partneriams, perkantiems produktą perpardavimui, šios taisyklės nėra taikomos.
Dėl išsamesnės informacijos prašome kreiptis telefonu +370 650 61 061 arba el.paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.